Tack som mest för ni kom i lördags på världens bäst premiär!
Vi satte fulla hus och hade fantastiskt kul!
Jag är så nöjd och glad som man kan bli!
Men vad tyckte ni? Vad minns ni lite extra?
Säg gärna så jag till nästa gång vad jag ska tänka på!
För det blir ju en nästa gång!
/Moa

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar