tisdag 3 april 2012

Vimmel!

P-town kom förbi och blixtrade fast oss på bild! Kolla in deras sida så håller ni reda på när Hjärtat Mitt kommer tillbaka och andra braiga saker som händer i Piteå!

http://www.p-town.se/jarnspisen-krokodil/?cat=vimmel#visalista

måndag 2 april 2012

Tack från Hjärtat Mitt!

Tack som mest för ni kom i lördags på världens bäst premiär!

Vi satte fulla hus och hade fantastiskt kul!
Jag är så nöjd och glad som man kan bli!

Men vad tyckte ni? Vad minns ni lite extra?
Säg gärna så jag till nästa gång vad jag ska tänka på!

För det blir ju en nästa gång!

/Moa