torsdag 29 mars 2012
Finlir.
Nu är det snart dags!
Jag börjar vara klar med fixandet! Det kommer bli så bra tror jag!
Vi har sista repet idag med Rundhunden så vi ska peppa sönder inför lördag!
Kom kl 22 för då kör vi igång med första: Lisa Stenberg!!!!!!!!
onsdag 28 mars 2012
Pussel-making
söndag 25 mars 2012
Helgen resulterade i....
lördag 24 mars 2012
FOIL
Dessaa två fantastiska kvinnor ska spela, kolla in er peppveckan!
http://musicoffoil.blogspot.se/
http://soundcloud.com/foilmusic
torsdag 22 mars 2012
En vecka kvar! typ....
Jag klipper, klistarar, målar, skär och skriver ut. Men framför allt repar! Det känns bra! Det kommer blir fantastiskt!
måndag 19 mars 2012
Tyler kommer!
söndag 18 mars 2012
Stickers has arrived!
fredag 16 mars 2012
Sett på stan! Håll utkik!
onsdag 14 mars 2012
Plats:
tisdag 13 mars 2012
Det vankas.....
fredag 9 mars 2012
Dessa kommer!
torsdag 8 mars 2012
31 mars höjer vi tempereaturen!
tisdag 6 mars 2012
Pins!
måndag 5 mars 2012
Pepp och rep!
Vad är ditt klubblöfte? ---31/3---
SAVE THE DATE 31/3 !!!!
Den
31/3
är numera inte en obokad lördag för er!
Då är det stor premiär!
Senare inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)