torsdag 29 mars 2012

Finlir.


Nu är det snart dags!
Jag börjar vara klar med fixandet! Det kommer bli så bra tror jag!
Vi har sista repet idag med Rundhunden så vi ska peppa sönder inför lördag!

Kom kl 22 för då kör vi igång med första: Lisa Stenberg!!!!!!!!



lördag 24 mars 2012

FOIL


Dessaa två fantastiska kvinnor ska spela, kolla in er peppveckan!

http://musicoffoil.blogspot.se/

torsdag 22 mars 2012

En vecka kvar! typ....



Jag klipper, klistarar, målar, skär och skriver ut. Men framför allt repar! Det känns bra! Det kommer blir fantastiskt!