tisdag 3 april 2012

Vimmel!

P-town kom förbi och blixtrade fast oss på bild! Kolla in deras sida så håller ni reda på när Hjärtat Mitt kommer tillbaka och andra braiga saker som händer i Piteå!

http://www.p-town.se/jarnspisen-krokodil/?cat=vimmel#visalista

måndag 2 april 2012

Tack från Hjärtat Mitt!

Tack som mest för ni kom i lördags på världens bäst premiär!

Vi satte fulla hus och hade fantastiskt kul!
Jag är så nöjd och glad som man kan bli!

Men vad tyckte ni? Vad minns ni lite extra?
Säg gärna så jag till nästa gång vad jag ska tänka på!

För det blir ju en nästa gång!

/Moa

torsdag 29 mars 2012

Finlir.


Nu är det snart dags!
Jag börjar vara klar med fixandet! Det kommer bli så bra tror jag!
Vi har sista repet idag med Rundhunden så vi ska peppa sönder inför lördag!

Kom kl 22 för då kör vi igång med första: Lisa Stenberg!!!!!!!!



lördag 24 mars 2012

FOIL


Dessaa två fantastiska kvinnor ska spela, kolla in er peppveckan!

http://musicoffoil.blogspot.se/

torsdag 22 mars 2012

En vecka kvar! typ....



Jag klipper, klistarar, målar, skär och skriver ut. Men framför allt repar! Det känns bra! Det kommer blir fantastiskt!