torsdag 29 mars 2012

Finlir.


Nu är det snart dags!
Jag börjar vara klar med fixandet! Det kommer bli så bra tror jag!
Vi har sista repet idag med Rundhunden så vi ska peppa sönder inför lördag!

Kom kl 22 för då kör vi igång med första: Lisa Stenberg!!!!!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar